راهنمای دریافت پشتیبانی از کندو فایل
خریداران گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که کلیه درخواستهای پشتیبانی به بخش مخصوص پشتیبانی منتقل میشوند. شما میتوانید با عضویت در سایت و ورود به بخش پشتیبانی، درخواست خود را به واحدهای مربوطه ارسال کنید. همچنین در صورت نیاز به پشتیبانی در مورد محصولات خریداریشده، میتوانید بهصورت مستقیم با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید.
نکات مهم برای دریافت پشتیبانی:
- برای دریافت پشتیبانی محصولات، درخواست نصب، گزارش باگ، مشکلات نصب و راهاندازی و سایر مسائل مرتبط، لطفاً فقط از طریق بخش “ارتباط با پشتیبان محصول” در سیستم تیکت اقدام کنید.
- کندو فایل تنها مسئول رسیدگی به مشکلاتی از قبیل مشکلات دانلود، تراکنشهای مالی و سایر موارد عمومی است.
محصولی خریداری کردهاید و به پشتیبانی نیاز دارید؟ همین حالا فرم رو پر کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
هنوز نیاز به کمک داری؟!
در صورتی که راهنمای مربوط با سوال خود را پیدا نکردید از طریق پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.